oh so.....

Lördag som spenderades i kassan med Emilia och Simon på East Street Piercing. Jag och Emilia passade på att ha ett möte efter att vi hade slutat.. Nu skall det planeras och fixas suspension så det ryker om det!
Gillar verkligen min tillvaro nu, har rätt mycket att göra, mer ansvar och massa roliga projekt.
Helgens downer var att suspension-eventet vi planerat inte blev av. Men jag tror allt händer av en anledning. Kommer väl aldrig få reda på vad det var men tänker inte bli nedstämd av det. Men som jag längtar ändå... efter suspension-hängning nummer sex.
vad vore livet utan giganimationer kan man undra?

Veckan som följer kommer nog rocka rätt hårt. Planerar att gå på Patricia i morgon för nylanseringen av gaymode, sen följer en jobbvecka på east street, jobba med female tattoo & art exhibition, få klart förpackningarna till skulpturerna, wish på torsdag, jobba i bokhandel på lördag, wish på lördag... Som sagt var; ROCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0