Suprise! ännu mer Illustrator

Upp-och-ned-vänd-dag blev det idag. Vaknade i natt, och kunde sedan inte somna om.. eller rättning; jag somnade om, men uppenbarligen försent eftersom jag sedan försov mig men ändå lyckades komma till jobbet i tid, dock utan att få i mig frukost. fick massage och skulle sedan jobba till ett, vilket innebar att jag också väntade med lunch. Klockan ett blev halv tre och på vägen hem trodde jag att jag skulle ramla ihop av hunger (jag är väl medveten om att det krävs mycket mer än så i hungerväg men för dramatiken skull ser jag hellre så på saken). Blev sedan påmind om varför man inte ska handla när man är hungrig. Skämdes till och med inför kassören när jag skulle betala för mina totalt osammanhängande varor med för mycket socker och fett i sig, varav samtliga varor var i dryckform.
Stapplade hem, åt alldels för mycket och alldeles för snabbt.
Jobbade lite hemma.
Åkte in till jobbet igen i två timmar.

Och sen fastnade jag i Illustrator, som vanligt och livet återgick till det normala. PUH!

Fick dessutom hem ett gäng illustrationer i tryck i dag och det gör mig sjukligt peppad på att göra mer mer mer. Något magiskt med hur bilder ser ut så fort det kommer på papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0