kokar över

.. massa massa massa massa fotoidéer... Och, ja massa idéer över huvudtaget. Det kokar över. Inspiration som jag till stor del vet att det kommer aldrig ta vägen någonstans. Bara växa i mitt huvud och till slut glömmas bort.
Ibland mår jag nästan illa av att det finns så mycket vackert. Tack till internet som gör det hela så tillgängligt också.

Hur som haver. Fastnade vid datorn denna afton och gjorde bland annat bilden som ses nedan.

PS: Jag framgår nog rätt lätt som narcissist av något slag eftersom de flesta bilder jag gör i viss mån påminner om mig själv till utseende. Jag önskar verkligen att förklaringen var att jag är hispigt kär i mig själv, men icke. Jag är helt enkelt bara det absolut närmaste jag har till hand... blir fan inte av med mig själv. Tillgänglig i alla lägen, på gott ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0